Regulamin www.agnieszkadomanska.pl (v. 3) 2024-06-30
I. O NAS
1. Podmiotem sprzedającym jest:
Agnieszka Domańska , NIP:6781966484, REGON:00000000 , adres: Os. Piastów 3/55, 31-623 Kraków, Polska , e-mail: [email protected] , telefon: +48 728 335 868
przestrzeganie w przepisach części regulaminu / umowy: Sprzedawca
2. Formuła umowy regulaminu/umowy zawiera regulaminu zasady i warunki korzystania z Towarów, Usług, Usług lub Treści użytkowych od Sprzedawców. Niniejsze warunki, które są dostępne w sposobie przedstawiania ofert, zasady zamówień, zasady odstąpienia od umowy oraz zasady odpowiedzialności sprzedawcy.
II. DEFINICJE
0. KLIENT - osoba fizyczna dokonująca ze sprzedawcą usług, czyli dokonująca zakupu od sprzedawcy, niepowiązana bezpośrednio z jej działalnością pochodzącą lub dostępną.
1. REGULAMIN – dotyczy ogólnych warunków sprzedaży przez sprzedaż
2. KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
3. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
4. PRAWA – Prawa KLIENTA obowiązujące w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o prawie konsumenta
5. TOWAR – rzecz ruchomą, a także woda, gaz i energia elektryczna, w przypadku, gdy są dostarczane do sprzedaży w określonej lub ilości.
6. USŁUGA – zestaw działań uruchamianych przez sprzedawcę nie głównego charakteru materialnego, w celu zaspokojenia potrzeb KLIENTA,
7. USŁUGA CYFROWA (TREŚĆ CYFROWA) – usługa KLIENTOWI na tworzenie, przekaz, udostępnianie lub dostęp do danych w postaci podstawowej. Usługa przekazana na wspólnym użyciu danych w postaci cyfrowej, która została przesłana lub wytworzona przez KLIENTA lub innych usług klientów. Usługa dostępna na inne formy za pomocą danych w postaci cyfrowej.
8. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży w ramach Kodeksu Cywilnego, dotycząca określonych klientów, określonych w Regulaminie.
9. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli KLIENTA, w celu podziału UMOWY SPRZEDAŻY. Zamówienie zawiera dodatki w umowie sprzedaży.
10. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/6791, czyli nowe ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) w Unii Europejskiej (UE) dostępne przez osobę, przedsiębiorstwo lub organizacje danych prawnych dotyczące osób prawnych w UE.
III. ZOBOWIĄZANIA OGÓLNE
0. Sprzedawca detaliczny:
a. Kontrolne przez nich specyfikacje szczegółowe w sposób profesjonalny i dostępny w programie.
B. Zastosowanie techniczne i techniczne środki bezpieczeństwa w celu rozwiązania transakcji i dostawy usług.
C. zarządzanie usługami zgodnie z ich specyfikacją działa w sposób profesjonalny i dostępny w programie.
D. System kontroli bezpieczeństwa w celu zastosowania zdalnego sterowania i usług.
mi. Kontrola usług lub treści cyfrowych zgodnie z ich specyfikacją działania, w sposób profesjonalny i aktywny.
F. Zastosowanie techniczne i techniczne środki bezpieczeństwa w celu bezprzewodowego udostępniania transmisji i dostarczania treści lub treści multimedialnych.
1. Działający zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym, który nie wykorzystuje narzędzi, które zostaną przekazane do zrzeczenia się przez klientów prawnie zapewnionych w prawach.
2. W przypadku zastosowania w Regulaminie lub ofercie bardziej rygorystycznych dla KLIENTA niż postanowienia prawne, zapisy te uznane za nieważne, aw ich miejscu stosowania się do przepisów.
3. Sprzedawca zapewnia, że jakiekolwiek efekt jest dostępny w celu realizacji i sprzedaży, zgodnie z RODO. 4. Klauzula informacyjna dotycząca zasad stosowania danych osobowych , które
pochodzą z witryny https://app.gorodo.pl/api/klauzula_informacyjna_klient/6781966484
strona: https://app.gorodo.pl/api/polityka_prywatnosci/6781966484/www.agnieszkadomanska .pl
6. W przypadku KLIENTA podmiotu zarządzającego działalnością, który jest lub jednostka organizacyjna niebędąca podmiotem zależnym, które są licencjonowane, istnieje, zapisy Regulaminu dostępne wyłącznie w przypadku umowy sprzedaży niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością lub skutkiem.
IV. SZCZEGÓŁY OFERTY
0. Oferta wraz ze szczegółowym opisem, dostępna u sprzedawcy, prezentowana jest:
 . Na stronie internetowej
1. Opis towaru zawiera:
 . Łączną cene za wraz z podatkami
a. Zasady kary przesyłkij
2. Cena końcowa Towarów obliczana jest według zasad: Koszty dostawy na terenie Polski 0 złotych, koszty dostawy poza krajem Polski wg taryfy firmy kurierskiej
3. Opis usług zawiera:
 . Łączną cene za usługę wraz z podatkami
4. Sprzedawca dostarcza usługi cyfrowe lub treści cyfrowe w sposób jednorazowy.
5. Sprzedawca dostarcza usługi w sposób jednorazowy.
6. Aby udostępnić dostawcę usług uniwersalnych (treści uniwersalne), KLIENT jest dostępny w ramach usług funkcjonalnych (treści dostępnych) oferowanych przez dystrybutora
7. Wymogi techniczne dla usług graficznych (treści funkcjonalne):
 . Dowolny zaktualizowany system uruchamiany
a. Dowolna zaktualizowana przeglądarka internetowa w oryginalnej wersji
b. Dowolny zaktualizowany czytnik plików PDF
V. OPINIE
0. Sprzedawca zbierający i publikujący opinie swoich klientów
1. Informacje na temat sposobu zbierania oraz zasady publikowania opinii swoich klientów, sprzedawca prezentuje:
 . w treści regulaminu/umowy
2. Administrator publikuje opinie wydane tylko od klientów
3. Administrator nadzorujący pochodzenie opinii od klientów realizujących zbieranie opinii:
 . prośba ustna o wystawienie opinii po wykonaniu
4. W zbieraniu opinii klientów, sprzedawca korzysta z systemów zewnętrznych
5. Zewnętrzne systemy do zbierania usług opinii:
 . w treści regulaminu/umowy
a. nagrany film przez klienta, wiadomość tekstowa wysłana przez klienta
VI. SPOSÓB ZAWIERANIA UMOWY
0. Wszystkie połączenia przez sprzedawcę cen Towary i usługi dostępu są w polskich złotych i są cenami BRUTTO.
1. Sprzedawca dostarcza z użytkownika na odległość do komunikacji elektronicznej.
2. Sprzedawca w celu połączenia z użytkownikiem na odległość do komunikacji elektronicznej:
 . przez stronę (interfejs zakupu)
3. W celu użycia ze stron, KLIENT powinien mieć zewnętrzny dostęp do komputera stacjonarnego lub urządzenia końcowego, z dostępu do Internetu.
4. Zgodnie z prawem dostawcy, dostępna jest dostępność usług za pośrednictwem Internetu.
5. KLIENT, aby korzystać z obsługi w ramach Strony korzystania z usług na Stronie.
6. Sprzedawca może pozbawić KLIENTA prawa do stosowania ze Strony, jak również może być jego dostęp do części lub całości zasobów Strony, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku problemu przez Regulaminu Klienta, aw i, gdy Klient:
 . dopuszczone do transmisji danych, stanowiące zagrożenie dla osób, w przypadku zagrożeń związanych z zagrożeniami innych klientów,
a. dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez sprzedawcę za niezgodność z prawem stosowania z usługami lub będą stosowane do korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię dostawcy.
B. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych, dostawców technicznych i organizacyjnych, które zapewniają bezpieczeństwo usług.
7. KLIENT rozwiązanie jest już w:
 . Stosowanie ze stron w sposobie użytkowania z zasięgiem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z udostępnieniem użytkowania z sieci Internet
. zastosowanie ze stron w sposób nie zakłócający jej funkcjonowania, w ramach zastosowania standardowego oprogramowania lub urządzeń,
b. zastosowanie ze Strony w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla odpadów,
c. Dostęp do treści na stronie jest ograniczony do własnego użytku osobistego,
8. Sprzedawca na swoich stronach internetowych, obsługujący dostarczanie dostępu do klienta, NIE UDOSTĘPNIA dostępu do konta przez KLIENTA.
VII. OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ
0. Korzystanie ze strony/sklepu jest możliwe pod warunkiem korzystania przez system teleinformatyczny, z którego korzystają klienci, dostępne minimalne wymagania techniczne: urządzenie z możliwością stosowania do sieci Internet i przegląd wersji internetowej, wydane na konto internetowe (e-mail).
1. W celu złożenia Zawiadomienia, KLIENT musi zaakceptować treść Regulaminu/Umowy.
2. KLIENT SKŁADA zamówienie, przez:
 . formularz na stronie internetowej (sklep).
A. codziennie.
3. Złożenie zamówienia przez KLIENTA jest obowiązkiem zapłaty.
4. KLIENT otrzymał odpowiedź o obowiązku zapłaty i za przyjęcie takiego:
 . na przycisku potwierdzającym zamówienie (ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY).
5. KLIENT może uzyskać szczegółowe informacje dotyczące płatności:
 . w stopce strony
a. na podsumowaniu zamówienia
b. na stronie:
6. KLIENT może zapłacić płatności za pomocą elektronicznych systemów płatności:
 . Przelewy24 (operator płatności jest: PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP: 7792369887 KRS: 0000347935)
7. KLIENT może wysłać płatność za pomocą przelewu tradycyjnego w terminie 7 dni.
8. Dane do przelewu dla sprzedawcy:
Santander Bank Polska SA, al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa
9. Numer rachunku do wpłaty: 03 1090 0088 0000 0001 5077 6376
10. KLIENT może zapłacić płatność gotówką przy odbiorze.
11. Rozpoczęcie świadczenia usług przez Sprzedawcę następuje po zaksięgowaniu płatności.
12. W celu otrzymania umowy z administratorem oraz usług już objętych umową, KLIENT ponosi dodatkowe koszty w postaci: dostęp do siebie, prawo do rachunków, koszty dojazdu w przypadku usług podpisanych w miejscu klienta
13. sprzedający, który nie ponosi odpowiedzialności za wydruk pliku, we własnym zakresie. W celu zapewnienia stosowania zaleca się korzystanie z usług.
14. W ofercie sprzedawcy mieszczącego się usługi cyfrowe, które SĄ dostarczane KLIENTOWI na trwałym nośniku.
15. Nośniki użytkownika przez sprzedawcę do dostarczania KLIENTOWI Usługa uniwersalna:
 . e-mail z plikami
a. plik do pobrania w serwisie (systemie informatycznym)
16. Czas trwania usług oferowanych przez sprzedawcę jest OKREŚLONY.
17. Minimalny czas obowiązywania umowy z Sprzedawcą wynosi: 6 miesięcy.
VIII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
0. KLIENT ma 14 dni na odstąpienie od umowy. Zachowaj termin wystarczający do zabezpieczenia przed jego dostępem.
1. Jeśli KLIENT otrzymał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanego przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest dostarczony do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez inne informacje dotyczące produktów.
2. KLIENT uwzględnia uwzględnienie wartości towaru, które można zastosować z niego w sposób, który może wystąpić poza koniecznością posiadania charakteru, cechy i zastosowania towaru. Zmniejszenie wartości towaru, którego nie dotyczy wniosek, gdy sprzedawca nie pobiera klienta o prawie odstąpienia od umowy.
3. Zwrot wszystkich płatności dokonanych przez klienta nastąpi, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania klienta o odstąpieniu od umowy.
4. Zwrot płatności przy użyciu tego samego środka płatniczego, jakiego użył klient, chyba że KLIENT pojawił się na inny sposób, który nie został podłączony do niego z kosztami.
5. Jeśli KLIENT nie został wysłany o prawie odstąpienie od umowy, prawo do odstąpienia od umowy wygasa po 12 miesiącach rezygnacji od 14-ego dnia po złożeniu zamówienia przez klienta.
6. Jeśli KLIENT odbierze powiadomienie o prawie odstąpienia od umowy w ciągu 12 miesięcy od zamówienia, aby zakończyć odstąpienie od umowy upływa po 14 miesiącach od potwierdzenia odebrania przez klienta informacji o możliwości odstąpienia od umowy.
7. KLIENT może odstąpić od umowy za darmo:
 . Wiadomości e-mail wysłane na adres [email protected]
8. KLIENT otrzyma potwierdzenie przez Sprzedawcę od odejścia od umowy:
 . tym samym kanałem komunikacyjnym, który został wysłany do odstąpienia od umowy
9. Formularz odstąpienia od umowy z Sprzedawcą, udostępniany jest:
 . jako załącznik do zgłoszenia regulaminu/umowy
10. Informacje sprzedawcy, na temat prawa do odstąpienia od umowy (POUCZENIE), KLIENT może spełnić:
 . w załączniku do zgłoszenia regulaminu/umowy
11. KLIENT potwierdzenie otrzymania informacji o prawie do odstąpienia od umowy z sprzedawcą (POUCZENIE) za pomocą:
 . za pomoc checkbox (fistaszka) przy zamówieniu. Zaznaczenie o zapoznaniu się jest niezbędne do realizacji zamówień.
12. Następna funkcja KLIENTA usług cyfrowych przez administratora rozpoczynającego się przed zakończeniem odstąpienia od umowy.
13. W przypadku rozpoczęcia świadczenia usług cyfrowych przez sprzedawcę, KLIENT rezygnuje z prawa do odstąpienia od umowy.
14. KLIENT rezygnuje z potwierdzenia przyjęcia z prawem do odstąpienia od umowy poprzez:
 . zaznaczenie pola wyboru przy zamówieniu - brak oznaczeń uniemożliwiających złożenie zamówienia przez KLIENTA
15. Ponieważ Towar jest dostarczany pojedynczo, czas biegu terminu prawa do odstąpienia od umowy rozpoczynającej się od momentu odebrania towaru.
16. Po odstąpieniu od umowy KLIENT zostaje zwrócony w terminie 14 dni.
17. Zwrot kosztów KLIENTA zamówienia, który został odebrany przez odbiorcę towaru.
18. Po odstąpieniu od umowy, KLIENT jest rozwiązaniem do poniesienia kosztów zwrotu towaru.
19. Jeśli KLIENT korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, na rzecz sprzedawcy, za dodatkową opłatą do natychmiastowego odstąpienia od umowy.
20. Kwota zapłaty jest obliczana w sposobie leczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w ofercie cen lub powrotu.
21. Jeśli cena lub budzące wątpliwości KLIENTA, zostaną udostępnione, wartość rynkowa będzie dostępna.
22. Sprzedawca może uzyskać od KLIENTA rezygnację z prawa do odstąpienia od umowy w przypadku rozpoczcia świadczenia usług.
23. Sprzedawca przybył i potwierdził rezygnację KLIENTA z prawem do odstąpienia od umowy, za pomocą
IX. REKLAMACJE
0. Regulamin stosowania zasad dotyczących reklam dotyczących usług sprzedaży towarów i usług.
1. KLIENT może złożyć reklamację:
 . Wypełniając i udostępniając dodatek na adres Os. Piastów 3/55, 31-623 Kraków, Polska formularz wniosku do regulaminu
2. Sprzedawca zaleca podanie w opisie reklamacji:
 . Informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w poszczególnych terminach końcowych,
a. rozwinięcie KLIENTA,
ur. dane kontaktowe KLIENTA dołączonego z reklamacją.
Podanie informacji, ułatwienie i szybkie rozpatrzenie reklamacji przez handlowców. Podane elementy są dostępne i nie są dostępne na elementy reklamowe z pominięciem modułu reklamowego.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji, nie później niż w terminie 14 kalendarzowych od dnia jej zakończenia.
4. W przypadku, gdy sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji się w 14, znaczenie, że rozpatrywana reklamacja jest zasadna.
5. Wydanie za brak zgodności towaru z umową, które nastąpi natychmiast po ujawnieniu w ciągu dwóch lat od daty dostarczenia.
6. Czas odpowiedzialności sprzedawcy za brak zgodności towaru z umową może być następujący, jeśli termin przydatności towaru jest dodatkowy.
7. Brak zgodności towaru z umową o konieczności jego dostarczenia.
8. Sprzedawca musi potwierdzić zgodność towaru z umową na podstawie potwierdzenia produktu lub innych chorób.
9. Jeśli jest niezgodny z umową, klient może uzyskać jego naprawę lub naprawę.
10. Sprzedawca może wybrać sposób dostarczenia towaru do zgodności z umową, jeśli żądanie KLIENTA jest albo wymagane, aby pochodzić z usług dla sprzedawcy.
11. W przypadku wystąpienia, naprawa i wymiana są wymagane lub wymagane do zapłaty odszkodowania, może on odmówić doprowadzenia przesyłki do zgodności z umową.
12. Przy nadmierności otrzymania w przypadku braku zgodności z umową, wartość towaru uznana z umową oraz inne niedogodności dla KLIENTA, pojawiło się powiadomienie o wysłaniu przesyłki do zgodności z umową.
13. Sprzedawca błędów w czasie podróży jest pod uwagą niedogodności dla KLIENTA wraz ze specyfikacją towaru oraz cel, w którym KLIENT go nabył
14. Wszystkie koszty naprawy lub wysyłki sprzedawcy.
15. KLIENT udostępniający usługodawcę w stosunku do naprawy lub odbierany przez odbiorcę od KLIENTA.
16. Wszystkie koszty naprawy lub wymiany podstawowej.
17. Jeżeli:
 . Sprzedawca odmówi doprowadzenia towaru zgodnie z umową
a. Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową
b. Sprzedawca nie uzyskał zgodności z umową
c. KLIENT uznał, że brak zgodności Towar z umową jest bardzo ważny
d. KLIENT uznał, że przewidywany czas naprawy lub wymiany nie jest dostępny
. KLIENT uznał, że brak zgodności Towaru z umową powoduje jego dodatkowe niedogodności
f. KLIENT uznał, że przewidywany czas naprawy lub wymiana powoduje jego dodatkowe niedogodności.
KLIENT może przesłać powiadomienie o obniżeniu cen albo od otrzymania od umowy.
18. Opłata za poniesione koszty w przypadku opłaty z umowy, w kwocie kwoty towaru niezgodnego z umową, pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
19. W przypadku obniżenia kosztów przez dostawcę należącego do KLIENTOWI, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki przez konsumenta o podanej cenie.
20. W przypadku, gdy KLIENT będzie więcej niż jeden w stosunku do braku zgodności z umową, dotyczy tylko niektórych nabytych przez KLIENTA, KLIENT może odstąpić od umowy jedynie z powodu niezgodnych z umową.
21. W przypadku, gdy KLIENT nabędzie więcej niż jeden warunek zgodności z umową, dotyczy tylko niektórych nabytych przez KLIENTA, odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich opisów (także tych zwyczajów z umową) nie można rozsądnie zastosować, aby KLIENT się dotyczył wyłącznie zastrzeżeń z umową.
22. Wysłanie skutków za brak zgodności z usługami lub treścią z umową z przedstawieniem i ujawnieniem w ciągu dwóch lat od daty dostarczenia usług.
23. Potwierdzenie otrzymania treści oryginalnej KLIENTOWI poprzez:
24. W przypadku, gdy KLIENT nie otrzymał dostępu do Treści lub usługi Cyfrowej a wezwanie do ich dostarczenia jest bezskuteczne, KLIENT ma prawo od otrzymania umowy.
25. Jeśli z oświadczeń dostawcy wynika, że została wysłana przez KLIENTA Treść lub usługi cyfrowe nie zostały dostarczone lub czas dostarczenia Treści lub usługi cyfrowe istotne znaczenie dla KLIENTA, KLIENT może od otrzymania od umowy bez podziału sprzedawcy.
26. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności z treścią lub usługami rozszerzonymi z umową jeśli zakres niezgodności odbiega od ofert i zaakceptowanej przez KLIENTA w dostępie do usług
27. jeśli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową/regulaminem, KLIENT może być wymienionych wykonaj ich zgodność z umową.
28. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści lub usług uniwersalnych do zgodności z umową, urządzenie do aktualizacji treści lub usług regulacyjnych z umową jest konieczne, albo wymagałoby obsługi tych urządzeń dla administratorów.
29. treść dostarczana drogą cyfrową lub usługą cyfrową do zgodności z umową w przekazywaniu czasu pod uwagę niedogodności dla KLIENTA oraz specyfikę usług oraz cel, w którym KLIENT ją nabył.
30. Wszystkie koszty związane z treścią alternatywną lub usługami alternatywnymi zgodnymi z umową kontrolną.
31. Jeżeli:
 . doprowadzenie do zgodności z treścią lub usługami tradycyjnymi z umową jest albo wymagane przez dostawcę, po stronie sprzedawcy
A. Sprzedawca nie ma dostępu do treści lub usług dodatkowych do zgodności z umową
b. Administrator nie zapewnia dostępu do treści uniwersalnych lub usług zgodnych z umową
c. KLIENT uznał, że brak zgodności treści alternatywnych lub usług alternatywnych z umową jest bardzo aktywny
d. KLIENT uznał, że przewidywany czas doprowadzenia treści lub usług pomocniczych do zgodności z umową, nie jest dostarczany
e. KLIENT uznał, że brak zgodności treści lub usług alternatywnych z umową powoduje dodatkowe niedogodności
f. KLIENT uznał, że przewidywany czas doprowadzenia treści wyjściowych lub usług domyślnych do zgodności z umową powoduje jego dodatkowe niedogodności
, KLIENT może powiadomić o powiadomieniu o niższym cenu albo o wysłaniu od umowy.
32. KLIENT może nie zostać odebrany od umowy, brak zgodności z treścią standardową lub usługami umownymi z umową jest nieaktywny.
33. Sygnał nieodbierany przez czas, który zawiera treść cyfrową lub usługę cyfrową, która jest niezgodna z umową, połączenie od tego lub KLIENT korzysta z nich przed odstąpieniem od umowy.
34. Jeżeli KLIENT odszedł od umowy o wysłanej cenie, o której mowa w części zawartej treści lub przekazanej niezgodnej z umową treści, która została wysłana z umową, która nie dotyczy powiadomienia o odstąpieniu od umowy.
X. ZMIANA REGULAMINU
0. Dostępny sobie, w zakresie dostępnym przez urządzenie, prawo do zmian treści REGULAMINU.
1. W uzasadnionych przypadkach, gdy administrator jest uprawniony do zmiany bez uzgodnienia z KLIENTEM zapisów REGULAMINU. Uzasadnione przypadki między innymi:
 . zmiana przepisów prawa
a. nowe interpretacje przepisów prawa
B. nowe orzecznictwa sądowe lub rozstrzygające
c. zmiana sposobu działania administratora i/lub rozporządzenia nowego rozporządzenia
2. rozporządzenie e KLIENTA o zmiany regulaminu za pomoc w wydaniu komunikacji z KLIENTEM.
3. W przypadku braku sprzeciwu i/lub przedłużenia umowy przez KLIENTA w terminie 14 dni od skutecznego rozwiązania, zaakceptowane jest, że w sprawie skargi zmiany.
4. Informacje znajdują się przed wydaniem nowej wersji REGULAMINU, zawartej w zapisach w dniu ważności umowy.
XI. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
0. Informujemy, że istnieje możliwość naruszenia pozasądowych dotyczących rozpatrywania reklamacji i postępowania prawnego. Skorzystanie z nich ma charakter użytkowy i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu są obowiązkiem administratora.
1. KLIENT może być oparty na zasadach o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego stosowania sporów konsumenckich dotyczących warunków umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
2. KLIENT może również zostać zidentyfikowany z rozpoznaniem sporu pojawiającego się na umowie sprzedaży przez stały sąd polubowny przy wydawaniu wojewódzkiego inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
3. Europejska Komisja udostępniająca platformę do rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest dostępny pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
4. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygnięć sporów konsumenckich w tym wydaniu przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia prawnego oraz zasad dostępu do tych procedur, które są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik . gov.pl/spory_konsumenckie.php.
5. Informujemy, że jesteśmy do użytku z pozasądowego łącza sporów z Konsumentami w świetle przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiot uprawniony do dostępu pozasądowego do sporów między Usługodawcą a Konsumentem jest: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi dostępny pod adresem: http://www.wiih.lodz.pl. KLIENT może do tego podmiotu złożyć wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowej dotyczącej sporów konsumenckich.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
0. Sąd właściwy dla rozstrzygnięcia sporów z Konsumentami jest sądem właściwym miejscowo według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
1. Rozstrzyganie stosowania sporów pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu dla miasta Klienta.
2. W obowiązkach nieuregulowanych w regulaminie dotyczącym stosowania obowiązkowych praw, aw uzupełnieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku, które mogą podlegać obowiązującym przepisom prawa polskiego, postanowienia dotyczące stosowania przepisów, które mają zastosowanie do przepisów prawa polskiego.
3. Informacje zawarte w Regulaminie stanowią integralną część umowy zawartej na odległość albo poza lokalem przedsiębiorstwa i mogą być zawarte jedynie za wypłatę płatności.
__________________________
ZAŁĄCZNIK DO REGULAMINU/UMOWY SPRZEDAŻY TOWARÓW
________________________________________
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
SPRZEDAŻY TOWARÓW
połączonej z Agnieszka Domańska
• Państwo prawo od momentu otrzymania umowy z terminem ważności 14 dni bez zawieszenia.
• Termin zakończenia odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia w którym weszli państwo w transporcie lub ostatnie przy zamówieniu wielu producentów lub w którym znajduje się trzeci inny znak niż znakowany i wskazywany przez państwa niebezpiecznea w przepisie adresu lub ostatniego przy wysyłaniu dostawcy.
• Aby uzyskać dostęp do prawa odłączenia od umowy, należy podłączyć nas Agnieszka Domańska o swoim decyzji o odłączenia od przełącznika umowy w drodze wyjścia
o podłączonego w wiadomościach e-mail na adres [email protected]
• państwa członkowskiego głównego, które ma warunki odstąpienia od umowy , jednak nie jest obowiązkowe.
• Aby móc odstąpić od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo powiadomienie o zastosowaniu prawa do odstąpienia od umowy przed terminem do odstąpienia od umowy.
• Skutki odstąpienia od umowy:
o wszystkich otrzymanych od Państwa płatności nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania płatności przez klienta o odstąpieniu od umowy.
o zwrot płatności przy użyciu tego samego sposobu płatności, który został wysłany przez działanie w akcji, chyba wyraziłeś odpowiedź na państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesienia wszelkich opłat związanych z tym zwrotem.
o po odjęciu od umowy zwrotu są Państwo zwróceni w terminie 14 dni
o zwrot płatności pobranych przez Państwa towaru.
o po odstąpieniu od umowy, są państwo do zwrotu pieniędzy.
__________________________
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
SPRZEDAŻY TOWARÓW
zawieraj z Agnieszka Domańska
• Dane sprzedawcy: Agnieszka Domańska, , NIP:6781966484, REGON:00000000, Os. Piastów 3/55, 31-623 Kraków, Polska
• podział o odstąpienie od umowy sprzedaży sprzedaży:
o ....................................
.. o ............................................... .....
o .................................. ..
o .. ................................. ..
• Dane dotyczące umowy lub odbioru towaru: … ...........................
• Imię i nazwisko: .................... .............
• Adres: ..................................
• E-mail:............ ..................
• Dane:............ ............. ....
• Podpis (tylko dla wersji papierowej): ............. .............

________________________________________
ZAŁĄCZNIK DO REGULAMINU/UMOWY SPRZEDAŻY USŁUG I USŁUG CYFROWYCH
________________________________________
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
SPRZEDAŻY USŁUG
zawieraj z Agnieszka Domańska
• Posiadają państwo prawo od chwili otrzymania umowy z terminem ważności 14 dni bez zawieszenia.
• Termin do odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia umowy
• Aby otrzymać z prawa odstąpienia od umowy, musi państwo wyrazić nas Agnieszka Domańska o swoim decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze członkostwa połączonego
o przesłanego w wiadomościach e-mail na adres a. [email protected]
• Państwo płaci z tytułu odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
• Aby móc odstąpić od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo powiadomienie o zastosowaniu prawa do odstąpienia od umowy przed terminem do odstąpienia od umowy.
• Skutki odstąpienia od umowy:
o wszystkich otrzymanych płatności nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki o odstąpieniu od umowy.
o zwrot płatności przy użyciu tego samego sposobu płatności, który został wysłany przez działanie w akcji, chyba wyraziłeś odpowiedź na państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesienia wszelkich opłat związanych z tym zwrotem.
o dostępie do usług, zapłacą nam państwo, które jest zakresem dostępu, do chwili, w którym jest dostarczane państwo o odstąpieniu od wcześniejszej umowy.
________________________________________
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
SPRZEDAŻY USŁUG
zawieraj z Agnieszka Domańska
• Dane sprzedawcy: Agnieszka Domańska, , NIP:6781966484, REGON:00000000, Os. Piastów 3/55, 31-623 Kraków, Polska
• informuję o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług: .............
• Dane dotyczące umowy lub odbioru towaru: .. ..................................
• Imię i nazwisko: .. ...............
• Adres: ............. .............
• E-mail: ................................. ..
• Dane: ............. ...................
• Podpis (tylko dla wersji papierowej): .... .........................


Dokument wygenerowany za pomocą GoRegulaminy.pl

>